ارسال کارشناس در محل

ارسال کارشناس در محل

در این مطلب از سایت سعادت آباد کامپیوتر سرویس سعی داریم در مورد ارسال کارشناس در محل توضیحاتی برای شما عزیزان بگیم. همان طور که می دانید مهم ترین نگرانی افراد زمانی است که کامپیوتر آنها دچار مشکل شده و باید آن را به برای تعمییر به دفاتر خدمات کامپیوتر ببرندو این در ذهنت بعضی از اشخاص پدید می آید که وقتی سیستم را برای تعمییر می برند امنیت اطلاعاتشان کامل حفظ شود که ما با توجه به این نگرانی بعضی از اشخاص سعی کرده ایم در این زمینه ما کارشناسان خودمان را به صورت حضوری به محل شما بفرستیم تا همان جا به خیال راحت کامیپوتر شما را تعمییر کند. در ادامه با توضیحات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.
ارسال کارشناس در محل

ارسال کارشناس در محل

با ما از مزیت های تعمیر کردن کامپیوتر در محل بهره مند گردید. کم کردن هزینه ها (با ما نیاز به جابجایی لپ تاپ و سیستم خود ندارید) سرویس رایگان صرفه جویی در وقت (متخصصان ما ظرف مدت چند ساعت بعد از تماس شما در محل حاضر می شود و کار خود را انجام می دهد)
امنیت بالای اطلاعات (بعضی از هموطنان از اینکه اطلاعات موجود در کامپیونر خود را نگهداری می کنند موارد بیشتری را متحمل می گردند اما با سرویس در محل و خدمات ما دیگر نگران امنیت اطلاعات خود نباشید) آموزش تلفنی و مشاوره (در صورتیکه از مشترکان سرویس رایانه باشید متخصصان ما از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب آماده جواب دادن و از بین بردن مشکلات شما بصورت تلفنی هستند)

چنان چه کامپیوتر شما احتیاج به تعمیر دارد ، چنان چه یک مشکلی فنی در رایانه خود دارید. و مواردی می تواند به وجود بیاید که شما را قادر می سازد به تعمیر کردن آن نباشید. این جایی است که به شما منم خواهد کرد. متخصصین با تجربه ما از پشتیبانی فنی فوق العاده برای مشتریان در سراسر تهران پشتیبانی می کنند.

با بیش از یک دهه تجربه، ما خواهیم توانست به شما کمک کنیم تا کامپیوتر و لپ تاپ به شکل درست تعمیر گردد، چه تعمیر کامپیوتر در محل کارتان یا در خانه، و یا چنان چه از طریق اینترنتی ! در بسیاری از مورد ما خواهیم توانست موارد مرتبط به کامپیوتر  را در همان روز برای شما تعمیر کنیم . ما همچنین خدمات تعمیر کامل برای چاپگرها ، شبکه هاو سایر سخت افزار های کامپیوتری ارائه می دهیم. خدمات آنلاین ما به طور کلی از امنیت بالای برخوردار است، و حتی خواهید توانست هر مرحله از روند را مشاهده کنید!

از زمان رایانه های نخستین که در سال ۱۹۴۱ ساخته شده بودند تا به حال فناوری های دیجیتال رشد زیادی داسته است و در حال حاضر به شکل های نوین و گسترده ای وجود دارند. دیگر تقریبأ خانه ای نیست که در آن یک کامپیوتر شخصی یا رو میزی وجود نداشته باشد و کاربرد بسیار بالایی در زندگی همه اشخاص دارد. کامپیوتر از دو قسمت کلی نرم افزار و سخت افزار ساخته می شود.

pc خود را ریستارت نمایید

اگر شما برای رفع مشکل خود با پیشتیبان فنی تماس حاصل فرمایید نخستین کاری که از شما خواهد خواست این است که کامپیوتر خود را ریستارت کنید، راه اندازی مجدد یک کامپیوتر معمولا باعث رفع ایراد نمیگردد ولی به سرعت آن را آماده استفاده مجدد میکند. و به این دلیل است که پشتیبان های فنی عاشق استفاده از این نکته هستند.

اپلیکیشن آنتی ویروس خود را در حالت اسکن کامل اجرا نمایید

یکی از روش هایی که ویروس ها برای مخفی شدن از برنامه های آنتی ویروس استفاده میکنند قرار گیری در داخل سیستم عامل ویندوز و یا دیگر برنامه های کاربردی است، بنابراین زمانی که از سیستم عامل یا برنامه های کاربردی پیغام های نامتعارف مشاهده کردید به این توجه کنید که امکان وجود ویروس زیاد است. و برای حل این مشکل برنامه آنتی ویروس را در حال اسکن کامل اجرا کنید.

حافظه RAM کامپیوتر خود را چک نمایید

اگر هیچ یک از نکات ذکر شده مشکل شما را حل نکرد باید به سراغ حافظه RAM رفت. خشاب های رم را از جای خود خارج کنید و دوباره جا بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید