نحوه ساخت اکانت مایکروسافت

نحوه ساخت اکانت مایکروسافت

سلام دوستان عزیز ما امروز در مطلب از سایت خدمات کامپیوتری سعادت آباد قرار است درباره موضوع نحوه ساخت اکانت ماکروسافت بپردازیم پس در ادامه این مطلب را دنبال کنید. اکانت مایکروسافت را برای بیشتر کارهایی که با مایکروسافت انجام می دهید، نیاز دارید. کارهایی مانند، وارد شدن به خدمات و برنامه های مختلف آن و حتی وارد شدن به ویندوز. در این مقاله چگونگی ساخت اکانت مایکروسافت را به شما آموزش می‌دهیم پس با مه همراه باشید.

برنامه های ماکروسافت

برنامه های ماکروسافت

ممکن است از قبل اکانت مایکروسافت داشته باشید

اگر تا به حال از خدماتی مانند Outlook.com، Microsoft OneDrive،Office 365،Skype، Xbox Live استفاده کرده اید، به احتمال زیاد شما از قبل اکانت (حساب) مایکروسافت ساخته اید. ممکن است تا الان متوجه آن نشده باشید زیرا اکانت مایکروسافت با هر ایمیلی می تواند ساخته شود. می توانید در سایت های خدمات ذکر شده در بالا آدرس حساب خود را پیدا کنید. همچنین می توانید از یک ایمیل متفرقه مانند جیمیل و موارد دیگر برای اکانت مایکروسافت خود استفاده کنید. به احتمال زیاد همین حالا با ایمیل فعلی خود یک اکانت مایکروسافت داشته باشید در صورتی که از آن خبر ندارید می توانید در برنامه store از آن با خبر شوید.

 

اگر سیستم کامپیوتر خود را جدیدا راه اندازی کرده اید (یا ویندوز جدید نصب کرده اید)، هر اکانت یا ایمیلی که در ویندوز خود وارد کرده اید، برای اکانت مایکروسافت شما نیز همان در نظر گرفته می‌شود.

چگونگی ساخت اکانت مایکروسافت

اگر از قبل اکانت مایکروسافت نساخته اید، باید به شما بگویم که ساختن آن بسیار آسان می باشد . در حقیقت اگر در حال راه اندازی سیستم جدید کامپیوتر خود هستید یا می خواهید ویندوز جدیدی نصب کنید یا می خواهید برنامه مایکروسافت را نصب کنید، معمولا سیستم به صورت خودکار شما را در ساختن اکانت مایکروسافت راهنمایی می‌کند .

به هر حال اگر می خواهید یک اکانت جدید مایکروسافت بسازید، به صفحه Microsoft Windows Account Page بروید. وقتی که صفحه باز شد، روی کلید Sign In را در سمت راست بالا کلیک کنید و بعد یک صفحه برای شما باز می شود.

پنجره Sign-in بالا می آید. اگر شک دارید که اکانت دارید یا نه، اکانت احتمالی مایکروسافت خود را وارد کنید، سپس برای ورد به آن روی گزینه Next کلیک کنید.

برای اطمینان اینکه شما قبلا یک حساب ساخته اید می توانید ایمل آن را وارد کنید

برای اطمینان اینکه شما قبلا یک حساب ساخته اید می توانید ایمل آن را وارد کنید

اگر که با یک ارور مواجه شدید، پس به احتمال زیاد شما اکانت ندارید. روی لینک Create One برای ساختن حساب جدید، کلیک کنید.

با کلیک بر اتین گزینه می توانید یک ایمل بسازید

با کلیک بر اتین گزینه می توانید یک ایمل بسازید

نکته:شرکت مایکروسافت پیشنهاد می‌کند که از ایمیلی که در بالا امتحان کردید، برای ساخت اکانت جدید استفاده کنید. اگر می خواهید که ایمیل جدید وارد کنید، به صفحه قبل برگردید و دوباره لینک Create One را بزنید.در صفحه Craete Account، چندین مرحله را باید کامل کنید تا اکان شما به صورت ۱۰۰% ساخته شود. (مراحل در پایین توضیح داده شده است)

اول از همه، می توانید برای ساخت اکانت خود از هر ایمیلی استفاده کنید به شرط اینکه نفر دیگر از آن استفاده نکرده باشد. آدرس ایمیل را بنویسید، سپس بر روی گزینه Next کلیک کنید. اگر ایمیل ندارید یا می خواهید یک ایمیل جدید بسازید، روی لینک Get a new email address کلیک کنید. سیستم شما را برای ساختن ایمل راهنمایی می‌کند یا می توانید از شماره هماه خود استفاده نمایید برای این کار شما باید بر روی گزینه use a phone number instead کلیک کرده و از شماره تلفن همراه استفاده نمایید.

ایمیلی وارد کنید

ایمیلی وارد کنید

پس از وارد کردن ایمیل در صفحه بعدی، یک پسورد برای اکانت خود تعیین کنید سعی کنید یک پسورد سخت انتخاب کنید تا کسی نتواند آن را هک کند و سپس روی گزینه Next کلیک کنید.

رمزی برای ایمیل خود وارد کنید

رمزی برای ایمیل خود وارد کنید

مایکروسافت یک کد امنیتی به ایمیل شما می فرستد تا مطمئن شود که شما  صاحب ایمیل هستنید و می توانید از آن استفاده نمایید. ایمیل مربوطه را باز کنید و روی لینک verify your email address کلیک کنید یا کد امنیتی را کپی کرده و بعد در بخش مربوطه وارد کنید.

این گزینه به شما کمک می کند تا بدون وارد کردن کدی که به ایمیل شما ارسال شده است ایمیل خود را تایید کنید

این گزینه به شما کمک می کند تا بدون وارد کردن کدی که به ایمیل شما ارسال شده است ایمیل خود را تایید کنید

اگر که روی لینک مربوطه کلیک کرده اید، دیگر لازم نیست کاری بکنید. اما اگر کد امنیتی را کپی کرده اید، به صفحه Verify Email بروید و کد را در آنجا پیست کنید. سپس روی گزینه Next کلیک کنید.

وارد کردن کدی که به ایمیل شما ارسال شده است

وارد کردن کدی که به ایمیل شما ارسال شده است

کد امنیتی داده شده را در جای خالی بنویسید و سپس روی گزینه Next کلیک کنید. ممکن است در برخی موارد کد امنیتی ناخوانا باشد در این صورت شما می توانید بر روی گزینه audio کلیک کنید و صدای کد نوشته شده را گوش دهید.

ثیت کد امنیتی

ثیت کد امنیتی

به همین سادگی، حالا شما یک اکانت مایکروسافت ساخته اید و می توانید از آن استفاده کنید.

اطلاعات حساب شما

اطلاعات حساب شما

حال می توانید از این اکانت برای استفاده از تمام خدمات مایکروسافت مانند Outlook.com، OneDrive، Skype، Xbox Live و غیره  استفاده کنید.

خوب دوستان امیدواریم شما از این مطلب رضایت کامل را داشته باشید در آینده می توانید مطالب دیگر دا از همین سایت مشاهده کنید پس منتظر پست های بعدی باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید