نصب ویندوز در منزل

نصب ویندوز در منزل

در این مطلب از سایت سعادت آباد کامپیوتر سرویس سعی داریم توضیحاتی را در مورد نصب ویندوز در منزل برای شما عزیزان ارائه کنیم. شما با خواندن این موضوع اطلاعات لازم را در مورد نصب ویندوز در محل کسب خواهید کرد . شاید سیستم شما کند باشد یا نرم افزار ها بدرستی کار نکنند اینها دلایلی است که موجب می شود مجبور باشید ویندوز خود را عوض کنید چنانچه توانایی عوض کردن ویندوز را ندارید می توانید با متخصصین ما در ارتباط باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

نصب ویندوز در منزل

نصب ویندوز در منزل

زمانی که سیستم شما مشکل خیلی بزرگی دارد راهی جز مشورت با کارشناسان خدمات کامپیوتری ندارید چرا که در صورت دارا نبودن اطلاع کافی احتمال دارد کامپیوترتان مشکل بزرگی پیدا کند که جبران کردن خسارت برای شما مشکل می شود توصیه ما به شما بهره گیری از متخصصان ما می باشد که بعد از ارتباط با مشتری کارشناس به محل اعزام می شود. و در کوتاه ترین زمان ممکن کامپیوتر شما را تعمیر می کند لذا قابل ذکر است در برخی مواقع که سیستم مشکل بزرگی داشته باشد با رضایت مشتری رسید و به دفتر منتقل می شود.

نصب ویندوز در منزل و محل کار

برخی از افراد خود تصمیم به نصب ویندوز می گیرند که در پایان به این نتیجه می رسند که کامپیوترشان به سرعت و کارایی روزهای اول که خریداری نموده اند نمی باشد توصیه ما استفاده از متخصصان حرفه ای است که ویندوز را به صورت پیشرفته نصب نماید چرا که قابل ذکر می باشد که نصب ویندوز به صورت توسعه یافته یا gpt که مایکروسافت از ویندوز ۷ به بعد این مکان ها را برای نصب مناسب تر ویندوز قرار داد در ویندوز ۷ اثر زیادی نداشت ولی از ویندوز ۸ و ۱۰ به بعد اثر زیادی دارد.

نصب ویندوز در منزل با قیمت مناسب

نصب ویندوز در محل با روش های له روز علمی در مرکز سخت افزار ایران صورت می گیرد. افراد با بردن رایانه به تعمیرگاه ریسک می کنند . اطلاعات شخصی شما چنان چه اگر پاک شده باشند قابل بازگردانی هستند. زمان زیادی سیستم در تعمیرگاه می ماند و احتمال دارد قطعات آن را عوض کنند. زمان زیادی از شما گرفته خواهد شد. احتمال دارد بعد از گرفتن محصول ، دستگاه دیگر روشن نشود یا ایراد تازه ای به وجود آید. همچنین از ریکاوری کامپیوتر چیزی یاد نخواهید گرفت.

احتمال دارد مشکل سیستم خیلی کوچک باشد . از این رو به شما توصیه می کنیم که از خدمات سرویس در محل استفاده کنید. متخصصین مرکز سخت افزار امداد کامپیوتر در زمان و مکان ثبت شده به  نصب ویندوز در محل مبادرت می کنند. ما همه سعی خود را بر رضایت شما عزیزان بنا کرده ایم. هزینه نصب ویندوز در محل بر حسب نرخ نامه مصوب اتحادیه از کاربران دریافت می شود. همچنین بعد از تمام شدن کار تکنسین های ما نسبت به عرضه گارانتی اقدام خواهند کرد.

برای نصب کردن ویندوز دیگر احتیاج ندارید کامپیوتر خود را جابجا نمایید متخصصان کامپیوتر ما ویندوز درخواستی شما را با برترین کیفیت همراه با نرم افزارهای درخواستی شما در محل نصب می کنند. هر سیستم کامپیوتری احتیاج به یک سیستم عامل برای استفاده کردن از قطعات و ارتباط میان قطعات و نرم افزارهای کامپیوتری دارد. هر کامپیوتر برای اجرا کردن بهتر نرم افزار های خود و همچنین همخوانی نرم افزار ها و سخت افزار خود، احتیاج به سیستم عامل مناسب دارد.

احتمال دارد بسیاری از ما در حال حاضر خودمان سیستم عامل هایی مثل ویندوز را بر روی سیستم خود نصب می کنیم، ولی آیا تا به حال ویندوز های اورجینال کار کرده اید؟ بدون شک نخستین باری که لپتاپ خود را خریدید، از سرعت باز شدن نرم افزار ها رضایت داشتید اما بعد از یکبار ویندوز عوض کردن، دیگر سرعت اجرا شدن نرم افزار ها مثل قبل نبوده است.

اکثر این تصور را دارند که نصب ویندوز امری آسان است! آری کار آسان و سهل به نظر می رسد اما برای اینکه یک ویندوز به شکل کامل نصب و اجراء گردد، و همخوانی کامل با سخت افزار پیدا کند، می بایست ویندوز را بطور کامل نصب کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید