نصب ویندوز در محل

نصب ویندوز در محل

در این مطلب می خواهیم در مورد نصب ویندوز در محل توضیحاتی را برای شما دوستان عزیز ارائه کنیم. احتمالا به این مشکل برخوردید که سیستم شما کند شده است و بدرستی نرم افزار ها را اجرا نمی کند. این مشکلات باعث می شود که سرعت کار شما با کامپیوترتان کم شود و باعث نارضایتی شما گردد چنان چه تمایل داشته باشید متخصصین ما می توانند با نصب ویندوز و آنتی ویروس بر روی سیستم شما باعث بهبود عملکرد کامپیوترتان شود . توضیحات بیشتر را در مورد خدمات ما می توانید در ادامه مطالعه کنید. همراه ما باشید.

نصب ویندوز در محل

نصب ویندوز در محل

نصب ویندوز در محل

نصب ویندوز در محل با روش های جدید علمی در مرکز سخت افزار ایران صورت می گیرد. افراد با بردن کامپیوتر خود به تعمیرگاه ریسک بزرگی انجام می دهند. اطلاعات شخصی شما حتی چنان چه حذف نموده اید می توانند در عرض چند دقیقه آنها را بازگردانی کنند . زمان زیادی سیستم در تعمیرگاه می ماند و احتمال دارد قطعات آن تعویض شوند. زمان زیادی از شما گرفته خواهد شد. همین طور احتمال دارد بعد از گرفتن محصول ، دستگاه دیگر روشن نشود یا ایراد تازه ای بگیرد. همچنین از ریکاوری کامپیوتر چیزی یاد نمی گیرید.

احتمال دارد مشکل سیستم شما آنقدر بزرگ نباشد . از این رو به شما توضیه می کنیم که از قابلیت های سرویس در محل استفاده کنید. متخصصین ما در وقت و محل مشخص گردیده به نصب ویندوز در محل مبادرت می کنند. ما همه ی تلاش خود را بر پایه رضایت شما عزیزان بنا کرده ایم. هزینه راه اندازی ویندوز در محل بر حسب  نرخ نامه مصوب اتحادیه از کاربران دریافت می شود . همچنین بعد از تمام شدن کار تکنسین های ما نسبت به عرضه گارانتی اقدام می کنند.

خدمات حرفه ای راه اندازی ویندوز در محل

متخصصین ما ، نصب ویندوز در محل را برای انواع ویندوز انجام میدهند . رایانه در حالت نخستین از سخت افزار شامل ، رم، هارد، مادربورد، مانیتور، کارت گرافیک،  کیبورد موس،و … تشکیل شده است . این سخت افزار به خودی خود برای ما هیچ گونه سودی ندارد .و نمیتواند کارها و عملیات درخواستی ما را اجرا کند. در نتیجه ما نیاز به رابطی داریم که زبان ما را برای سخت افزار کامپیوتر ترجمه کند .و با استفاده از این سخت افزار اعمال درخواستی را انجام دهد . ‍‍‍‍‍‍‍

و نتیجه ها را به زبان ما نشان دهد. برای اینکار احتیاج به ویندوز داریم. بعد ویندوز یک رابط میان کاربر و سخت افزار کامپیوتر می باشد . نصب ویندوز در محل با این هدف ها عرضه می گردد که اشخاص زمان خود را در خیابان های شلوغ شهر هدر ندهند . همچنین متخصصین اعزامی بعد از نصب ویندوز به اعمال تنظیمات کلی در دستگاه مبادرت می کنند.

خدمات نرم افزاری در محل:

  • راه اندازی ویندوز اورجینال / نصب ویندوز + درایور + برنامه های کاربردی
  • راه اندازی نرم افزارهای حرفه ای – بازی های حرفه ای
  • پارتیشن بندی درایوهای ویندوز
  • راه اندازی ویندوز برای دستگاه هایی که درایو سی دی ندارند
  • دارای کاملترین بانک اطلاعاتی نرم افزاری
  • راه اندازی درایور انواع لپ تاپ
  • راه اندازی انواع مودم

نصب ویندوز در محل کار و منزل شما : نصب ویندوز یکی از کارهایی می باشد که نیاز به تخصص دارد و هر شخص با اندک دانش کامپیوتری نمی تواند ویندوز را به صورت کامل و درست نصب نماید. در صورت نصب اشتباه ویندوز امکان دارد که اطلاعات کاربر از بین برود و امکان بازگشت اطلاعات وجود نداشته باشد. از این رو شرکت اصفهان رایان با اعزام کارشناس متخصص به محل کار یا منزل کاربران گرامی خدمات کامپیوتری لازم از قبیل نصب ویندوز نصب درایور های مورد نیاز نصب برنامه های کاربردی و … ارائه می نماید.

نصب ویندوز

اینکه شما تمایل داشته باشید کامپیوتر خود را به یک مرکز تعمیر کامپیوتر ببرید، خود را دچار مشکل زیادی می کنید. و حتی احتمال دارد که کامپیوتر شما دچار یک مشکل کوچک شده باشد و شما هزینه ای خیلی بیشتر از واقع را پرداخت کرده باشید حتی احتمال دارد پس از اینکه کامپیوتر را به خانه بردید، به جهت حمل و نقل، دچار مشکل شده باشید و هزاران مشکل و دردسر دیگر .

زمانی که ویندوز بالا نمیاد دلیل های زیادی می تواند داشته باشه که می بایست یک به یک مورد بررسی قرار گیرد و پیش بریم , یکی از علت های رایج ویروسی شدن هارد دستگاه شما می باشد که بر حسب نوع ویروس موجب ایجاد خلل در فایل های لازم ویندوز می شود و می بایست از آنتی ویروس هایی که بوت دارند ,پیش از بالا آمدن ویندوز اقدام به ویروس کشی نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید