انجام خدمات کامپیوتری

انجام خدمات کامپیوتری

در این مطلب از سایت سعادت آباد کامپیوتر سرویس سعی داریم در مورد انجام خدمات کامپیوتری توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه کنیم. شما در اینجا با نحوه کار ما و برخی از خدماتی که به مشتری عرضه می کنیم بیشتر اشنا خواهید شد از جمله خدماتی مثل عیب یابی کامپیوتر، نصب کردن انواع نرم افزار های کاربردی مثل فتوشاپ، آفیس، نرو و … را به کاربر ما می توانیم عرضه کنیم ، در ادامه با توضیحات بیشتر همراه ما باشید.

انجام خدمات کامپیوتری

انجام خدمات کامپیوتری

حتما برایتان اتفاق افتاده که زمانی که کامپیوتر، تبلت ، لپ تاپ و گوشیتان خراب می شود. پیدا کردن یک تعمیرگاه مناسب از میان تبلیغات زیاد که هم به صورت تخصصی و ماهرانه خدماتعرضه می کنند و هم بتوان با اعتماد زیاد دستگاه تون را به آنها بسپارید حسابی سردرگمتان می کند. تیم فنی ما این قابلیت را برای هموطنان عزیز تهیه نموده است که بل خیالی راحت همه ی دستگاه ها و سیستم های خود را برای نصب و تعمیر بسیاری نرم افزارها در مکانی قابل اعتماد تحویل دهید و در همان روز با از بین بردن همه ی نقص ها و اجرای  تمامی خدمات خواسته شده آن را بگیرید. کارشناسان ما تشکیل شده از اشخاصی ماهر و مجرب آماده همکاری با همه ی مدارس، اصناف، شرکتها، ادارات و موسسات و یا حتی کاربران خانگی، برای فراهم کردن بهترین خدمات پشتیبانی است.

بعضی از خدمات قابل استفاده در سایت ما به شرح پایین است:

  • عیب یابی سخت افزاری
  • نصب کردن انواع نرم افزار های کاربردی مثل فتوشاپ، آفیس، نرو و …
  • نصب کردن و راه اندازی اقسام ویندوز
  • نصب کردن نرم افزار های ارتباطی در کامپیوتر مثل اینستاگرام و تلگرام،  و …
  • نصب کردن نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس
  • نصب کردن برنامه های اینترنت و ایمیل
  • بازگرداندن اطلاعات حذف گردیده
  • فارسی کردن ویندوز

خدمات کامپیوتر  ما نزدیک به ۱۰ سال است که به همت بسیاری از جوان های که علاقه دارند به گسترش و  توسعه فناوری اطلاعات خدمات کامپیوتری در محل،خدمات شبکه، خدمات لپ تاپ،خدمات طراحی سایت،دوربین مداربسته، برنامه نویسی و…) میان اقشار جامعه، ایجاد شد. خدمات کامپیوتر و شبکه از جمله مورد های حائز اهمیت و لازم همشهریان عزیز است انجام .خدمات کامپیوتر ما سعی دارد نیروهای حرفه ای و کاردان را استخدام کند. همچنین خدمات کامپیوتر ما توانسته است جمعی از مجرب ترین نیروهای ماهر را گرد هم آورد تا به برترین شکل و به روزترین روش ها خدمات آی تی و خدمات کامپیوتری در محل و خدمات شبکه و خدمات دوربین شما را انجام دهند.

از ابتدای شروع کار تلاش بر این است که برتربن شرایط از لحاظ چگومگی پرداخت ، کیفیت ، هزینه خرید و ارائه کردن خدمات پشتیبانی برای خریداران فراهم شود . که البته بدیهی می باشد این کار احتیاج تلاشی همه جانبه و جلب همکاری سایر موسسات و ارگان های ذیربط است. لذا با تقویت گروه کاری شرکت برنامه ریزی لازم را در جهت پاسخ به این نیاز جامعه آغاز و دنبال کرده ایم. به تدریج با اعتقاد به “اصل بهبود مستمر” فعالیت های خود را بهبود داده و رقابتی سالم را با دیگر رقبای فعال در این عرضه شروع کرده ایم و همواره اصل “رضایت خزیدار” به عنوان یک اهمیت اساسی سرلوحه فعالیت های شرکت قرار داشته و دارد واین فرآیند کما کان ادامه دارد.

درسال های بعد با هدف توسعه همزمان کمی و کیفی جهت ارائه شرایط بهتر ،فعالیتهای جدیدی نیز به مجموعه فرآیندهای خود افزودیم تا بتوانیم در زمینه کاری خود جلوتراز دیگران حرکت کنیم .

خدمات شبکه های کامپیوتری در دنیای حاضر فقط به توانایی ارائه آن نیست! بسیاری از شرکتهای کامپیوتری توانایی ارائه خدمات شبکه را دارا هستند ولی مشتریان این حوزه سرعت ارائه خدمات در کنار کیفیت بالای ارائه خدمات شبکه را در اولویت می دانند و انتخاب خود را در گرو داشتن حداقل این دو مورد می دانند ، آماری که شرکت گلوپ در سال ۲۰۱۵ بیرون داده است ۲۳% از شرکت هایی که خدمات شبکه های کامپیوتری به مشتریان خود می دهند از ضعف شدید در نحوه ارائه به موقع خدمات شبکه بر خوردار هستند و مشتریان خود را از دست می دهند ، شرکت آریستک توانسته است با دقت بالا در ارائه خدمات شبکه های متمرکز مشتریانی را بدست بیاورد که از شرکتهای پشتیبانی شبکه قبلی خود به دلیل عدم رضایت از انجام تعهدات در زمان مورد نظر ناراضی بوده اند و دلیل رضایتمندی مشتریان آریستک همین توجه به درخواستهای مشتری و مرتفع کردن آنها در مدت زمان مناسب با بالاترین کیفیت بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید