تعمیر کامپیوتر در محل

تعمیر کامپیوتر در محل

در این مطلب از سایت سعادت اباد کامپیوتر سرویس سعی داریم در مورد تعمیر کامپیوتر در محل و خدماتی که می توانیم به شما عرضه کنیم توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه کنیم . شما با مطالعه این توضیحات در مورد نحوه کار ما آشنای بیشتری پیدا خواهید کرد. با ما همراه باشید.

تعمیر کامپیوتر در محل

تعمیر کامپیوتر در محل

به طور کلی معنی کلمه خدمات کامپیوتری در محل به این معنی است که در کوتاه ترین وقت ممکن و با برترین  خدمات بتوان کاری انجام داد که مشتری رضایت داشته باشد و اطمینان داشته باشد سرویسی که به او ارائه می کنیم مطمئن برای او باشد. صرفا این نیست که مشتری با ما تماس حاصل کند و ما به هر جوری که شده کار او را بگیریم و هر گونه که شد به او تحویل دهیم. تجربه ثابت نموده چنان چه شما تمایل دارید با مشتری خود به شکل مداوم و دائم کار کنید می بایست به گونه ای خدمات ارائه کنید که او به شما اطمینان حاصل کند و برای او این با ارزش است که سیستم او به شکل سالم تحویل داده شود.

عرضه خدمات کامپیوتر و حتی خدمات شبکه در محل می بایست بر حسب یک سری مورد های اصولی باشد. چنان چه واقعا از موضوعی سر در نمی آوریم بهتر می باشد به مشتری این را بگیم. این کار موجب خواهد شد که مشتری این اطمینان را به شما بکند که به سایر بخش های کامپیوتر دست نمی زنید و سایر بخش ها دچار مشکل نخواهند شد. مورد بعد این است که:

۱-تلاش کنید با صبرو حوصله و با فکر به دنبال مشکل باشید و تا با یک موضوع پیچیده دیدید خود را کنار نکشید و با خود نگویید که من این توانایی را در خود ندارم. برای ما کاری نشد ندارد.

۲-موقع تعمیرات نرم افزاری همواره تلاش کنید از سی دی های اورجینال استفاده کنید. به ۲ علت این کار مفید است . نخست اینکه سی دی های اورجینال بدون هیچ ارور و باگی می باشند و شما حراسی از اجرا نشدن آن را نخواهید داشت. مورد بعدی این است که زمانی که یک مشتری می بیند که شما دارید از DVD یا CD های اورجینال استفاده می کنید با خود می گوید او کارش برایش اهمیت دارد که حاضر شده هزینه را متحمل گردد و از DVD های اورجینال استفاده نماید

۳-به مشتری خود بگید که شما هم برای مصرف های شخصی خود از این DVD ها استفاده می کنید.با این صحبت ها دارید به مشتری خود میگید که تفاوتی میان شما و من نیست و سیستم کامپیوتری شما با من تفاوتی نمی کند و او و سیستمش را از خودتون میدونید.

۴-برای تست کردن قطعات سخت افزاری خود همواره تلاش کنید قطعه های تستی به همراه خود داشته باشید تا مجبور نباشید مشتری را وادار به خریدن قطعه کنید

۵-تلاش کنید از کوتاه ترین هزینه ها آغاز کنید و مستقیم  به سراغ قطعه های پر خرج نرید.

تعمیر کردن کامپیوتر در محل | همواره خدمات دارای گستردگی فراوانی  می باشد.

خدمات کامپیوتری به ۲ دو دسته کلی نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند.

خدمات کامپیوتری نرم افزاری:

شامل موردهای پایین و حتی زیادتر از فهرست ذیل میباشد.

  1. بروزرسانی درایور ها
  2. نصب ویندوز
  3. نصب نرم افزارهای گوناگون به روی سیستم های رایج
  4. ویروس کشی
  5. نصب آنتی ویروس
  6. امنیت اطلاعات
  7. شبکه کردن
  8. نصب و راه اندازی نرم افزار های پیچیده و آماری و غیره
  9. توسعه نرم افزارها شامل حسابداری و غیره

تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتری سخت افزاری:

شامل مورد های پایین و حتی زیادتر از فهرست پایین میباشد:

  1. قوی کردن قطعه های کامپیوترهای قدیمی
  2. تعمیر کردن سخت افزار کامپیوتر
  3. تعمیر کیس ها
  4. تعمیر کابل های شبکه و زیرساخت های قدیمی
  5. تعمیر سخت افزارهایی مانند پرینترها، اسکنر ها،

واحد پشتیبانی و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری شرکت همه کاره برای از بین بردن نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها برای پشتیبانی از شبکه و زیرساخت‌هایشان خواهد توانست خدمات کامپیوتری در محل کار را هم ارائه کند.

به طور کلی موسسه ما با تکیه بر دانش فني متخصصان حرفه ای و مجرب خود، خدماتي گوناگونی و بیشتر از انتظار به مشتریان در زمینه های پایین ارائه می کند. که می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید