خدمات کامپیوتری در محل

خدمات کامپیوتری در محل

در اینجا سعی داریم در مورد خدمات کامپیوتری در منزل توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. معمولا خدماتی که بعضی از سایت ها به مشتری می دهند متفاوت است ما سعی داریم در این زمینه هر گونه خدماتی که نیاز مشتری را برطرف می کند را به او  عرضه کنیم. هدف ما جلب رضایت مشتری است. پس با این خدمات همراه ما باشید.

خدمات کامپیوتری در محل

خدمات کامپیوتری در محل

هر موقع که احتیاج به یه تعمییر کار متخصص و ماهر در منزل خود داشتید می توانید در این زمینه با متخصصان ما در ارتباط باشید. کارشناس ما با حضور فیزیکی خود اقدام به حل مشکلات کامپیوتری و راه اندازی سیستم ها شامل لپ تاپ،کامپیوتر شخصی، تبلت و موبایل کرده و همه ی پرسش های شما را هم پاسخ می دهد. خصوصیت ما بلعکس همه ی مراکز ارائه دهنده . راهنمای جامع همراه با آموزش به مشتریان خود ارائه می دهد.

از مزیت های تعمیر کردن کامپیوتر در خانه بهره مند شوید

متخصصان با تجربه و آموزش دیده به خانه شما می آیند و دیگر احتیاجیبردن کامپیوتر خود به بیرون برای تعمییر نخواهید بود. با تعمیر کامپیوتر در خانه هزینه ایاب و ذهاب و فرستادن سیستم ندارد با تعمیر کامپیوتر در خلنه قیمت ها پایین می آید سرویس رایگان صرفه جویی در وقت (متخصصان ما ظرف ۲ ساعت بعد از تماس شما در محل حاضر خواهند شد و شروع می کنند کار خود را انجام می دهند) امنیت اطلاعات ( بعضی هموطنان عزیز از اینکه اطلاعات موجود در کامپیوتر خود را نگه می دارند موردهای زیادی را متحمل می گردند چرا که با سرویس در محل و خدمات ما دیگر نگران امنیت اطلاعات خود نباشید) در ادامه به شما بعضی از نکات را خواهیم گفت که با مطالعه آنها می توانید از مشکل پیش آمده در کامپیوتر خود آگاه باشید.

روشن نشدن کامپیوتر پس از کلیک کردن بر روی دکمه خاموش و روشن!

لطفا ببینید آيا سيم برق به کامپیوتر وصل شده است؟ آيا اون سر سيم را به برق وصل کرده اید؟ سوييچي پشت كامپيوترتان را چك كنيد. از متصل بودن سوکت پاور به مادربورد مطمئن شوید. وصل بودن فلاپي به کابل برق را چک کنید.چنانجه هیچ کدام از روش های بالا جواب نداد (البته به غير از كابل برق،كارت گرافيك، سيم دكمه power،  حافظه RAM و ) را جدا كنيد. چنان چه از روش های فوق هم نتیجه نگرفتید نتیجه می گیریم سيستم شما مشکل دارد. در اینگونه مواق مشکل از مادربرد يا منبع تغذيه Case شما خراب است.

سيستم روشن مي شود ولي بالا نمي آيد يا بوق نمي زند!

اول همه سیم ها جک کنید و مجددا امتحان كنيد. در صورتيكه اين عمل تاثیر نداشت، برتربن كار اين است كه مثل بالا همه را به غير از سيم دكمه خاموش و روشن، كارت گرافيك، حافظه RAM و CPU را از مادربرد جدا نموده و مجددا امتحان كنيد. چنان چه كامپيوتر به درستی آغاز به كار نمود كامپيوتر را خاموش نمایید و هر بار يك قطعه را متصل کنید و بعد كامپيوتر را روشن كنيد تا جايي كه به خطا پی ببرید و آن را ببینید; اما چنان چه كامپيوتر اصلا‎‎ً روشن نشد به احتمال زیاد يك يا چند قطعه مشکل پیدا کرده است (CPU ،RAM، مادربرد و منبع تغذيه).

كامپيوتر روشن مي شود و پست سر هم بالا مي آيد و بوق مي زند!

مشاهده کنید آيا حافظه RAM شما به درستی نصب شده چنان چه ضروری است آن را خارج کنید و مجددا جا بزنيد.

سيستم روشن مي شود يك سري پشت سر هم سریع بوق میزند و بالا نمي آيد!

مشاهده کنید آيا كارت گرافيك به به درستی خطای اسلات AGP نشسته است يا نه و  چنان چه مقدار اندکی از كارت گرافيك خارج از اسلات AGP باشد سيستم بالا نمي آيد. چند خطای ديگر هم وجود دارد كه توسط اين بوق ها شناسايي مي گردد اما دو مورد بالا عادی ترين موارد هستند.

چنان چه سيستم بالا مي آيد اما مواردی را می بینید در اين جا دو خطای عمده ذكر مي گردد. كامپيوتر شما موقع  نصب سيستم عامل بارها از حركت باز مي ايستد و دیگر کار نمی کند دلیل  آن مي تواند گرماي CPU باشد, به ویژه CPU هاي کمپانی AMD يا CPU هاي قديمي تر کمپانی INTEL; چك كنيد آيا فن CPUبخوبي عمل مي كند و چك كنيد آيا هيت سينك (قطعه آلومينيومي كه روي CPU نصب گردیده و معمولاً رنگ سياه دارد) به درستی  نصب شده و با سطح CPU به طور کلی موازي است. مطمئن گردید از هيت سينكي استفاده مي نمایید كه ساخت سازنده CPU مورد نظر باشد. هيت سينك اگر درست نصب شود بيشتر از آنچه نياز است خنك كاري انجام مي دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید