کارتریج سعادت آباد

فروش و شارژ کارتریج سعادت آباد

فروش و شارژ کارتریج در سعادت آباد در بخش ماشین های اداری این مرکز انجام می پذیرد و مشتریان محترم می توانند با تماس با این مجموعه از این بهره بگیرند

تلفن تماس واحد ماشین های اداری : ۲۲۳۴۰۴۹۲ و ۲۲۳۴۰۴۷۶

شارژ انواع کارتریج های HP , Canon , Samsung  با مواد مصرفی اورجینال

شارژ و ارسال رایگان

بر حسب گفته ی فروشندگان چاپگر، سود اصلی فروختن در این کالاها بیشتر مرتبط به مواد مصرفی که همان کارتریج‌ها و در موارد حرفه‌ای‌تر کاغذهای ویژه است، خلاصه می‌شود. در میان فروشندگان بازار چاپگر اصلاح بسیار معرفی وجود دارد با این عنوان که دستگاه‌های چاپگر به همراه آدابتور آن در حقیقت هدیه شرکت‌های سازنده بر روی مواد مصرفی و یا همان کارتریج‌ها می باشد. ولی در حالی که روش‌های موجود در زمینه شارژ کارتریج در میان کاربران گوناگون مطرح می‌شود، خیلی از فروشندگان بازار این کالاها را با شارژ کارتریج مخالف می باشند.

کارتریج سعادت آباد

فروش و شارژ کارتریج سعادت آباد با برندهای:

فروش و شارژ کارتریج در سعادت آباد hpcanonsamsung

 

ارائه انواع خدمات کارتریج در سعادت آباد

او درباره کارتریج‌های برندهایی همچون کانن و اچ پی اعنقاد دارند که چون کارتریج‌های اورجینال از کیفیت خیلی زیادی برخوردار هستند موقعی که مجدداً شارژ می‌شوند دیگر آن کیفیت اصلی را نخواهد داشت. در کارتریج‌های جوهرافشان یک زائده اسفنجی وجود دارد که در حقیقت کار اصلی آن نگه داشتن جوهر می باشد. در بسیاری روش‌های شارژ از طریق این اسفنج و با کمک یک سرنگ، جوهر به درون کیت کارتریج تزریق خواهد شد و در حقیقت کارتریج شارژ می گردد.

مخالفان شارژ گفته اند، که به علت آن که فرمول‌های شیمیایی رنگ‌های اصلی با رنگ‌های مثل هم موجود در بازار متفاوت است،‌ ترکیب این ۲ نوع جوهر در زمان کم موجب از بین رفت بافت اسفنجی می شود که این امر باعث چاپ با کیفیت خیلی پایین و خرابی هد دستگاه خواهد شد.

نکته های در مورد شارژ کارتریج سعادت آباد:

• توجه کنید کارتریج چاپگر های ۱۰۰۵ و ۱۰۰۶ دارای شماره فنی CB435A و كارتریج پرینتر ۱۵۰۵ و چندكاره ۱۱۲۰ و ۱۵۲۲ دارای شماره فنی CB436A می باشند.

• قطعاً باید از تونر اختصاصی این مدل برای شارژ کارتریج استفاده کنید كه البته در بازار ایران كمیاب است. استفاده از تونر دیگر مدل ها موجب می شود تا كیفیت چاپ خیلی پایین‎تری را بزند.

• همواره از تونر درجه یك ترجیحاً کارتریج ساخت ایران استفاده نمایید. استفاده از تونرهای نامرغوب درجه ۲ و ۳ چینی و برچسب ژاپن كیفیت چاپ خیلی پایین و در بسیاری مواقع غیر قابل قبول دارد.

• در نرم‎افزار تمامی چاپگر های لیزری HP گزینه‎ای تحت عنوان Density دارند كه به وسیله آن می‎توانید شدت كمرنگی و پر رنگ بودن چاپ را تنظیم نمایید که عددی میان۱ تا ۵ است كه با ۱ كم رنگ‎ترین و با ۵ پر رن‎ترین چاپ را دارید.

پیش فرض عدد ۳ بوده و بعد از شارژ در صورتی که چاپ کمی كمرنگ است، می بایست عدد را روی ۴ یا ۵ تنظیم نمایید. بدیهی است Density بالاتر تونر خیلی زیادتری مصرف می‎كند.

ولی درباره مدل های canon می بایست گفت که آز آن جا که این شرکت با شرکت HP همکاری نزدیکی دارد و کارتریج بسیاری از مد های آن دو با هم مشترک هستند، آموزش های قبل در مورد شارژ درباره خیلی از مدل های canon هم کاربرد دارند.

البته مساله شارژ کارتریج در میان چاپگرهای سیاه و سفید لیزری با چاپگرهای جوهر افشان رنگی خیلی فرق دارد. در چاپگرهای سیاه و سفید لیزری هر کارتریج توانایی چاپ تا ۲‌هزار صفحه را می تواند داشته باشد. از طرفی به علت آن که مورد استفاده این چاپگرها بیشتر متن است و کیفیت در آن از ارزش خاصی برخوردار نیست در نتیجه شارژ کارتریج‌های سیاه و سفید دستگاه‌های لیزری به صرفه‌تر خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید